E-mail:

olggy.intihar@gmail.com

Kavarna v noči , naslikal brat - Intihar Ivan

Kavarna v noči , naslikal brat - Intihar Ivan
reprodukcija Vincet Van Gogh

sreda, 30. junij 2010

HEY, JOE!

... prebudil si me iz letargije vsakdanjosti...
zopet sem se počutila živa,
pa hkrati zasanjana...

Nemogoče mi je postalo dosegljivo...
Rekel si: Romantika je brez veze!
Imenovala sem te Pomladni princ...

Pod svodom neba bi zaplesala s Tabo čarni ris..
Navihano bi te zasopla poljubila.
prek trav pobegnila s tabo v slike Moneta...

Zgodaj zjutraj bi se nedolžno razšla...
pripel bi mi pentljo v lase in priznal:
Oba čutiva enako..

P.S. HEY JOE1
Hey, Joe!
Pa poznaš Claudea Moneta?

p. s. Romantični impresionistični slikar je...
bil je čas, ko si bil SLIKAR moje duše...
vesolje ve, če si morda še...

Ni komentarjev:

Objavite komentar