E-mail:

olggy.intihar@gmail.com

Kavarna v noči , naslikal brat - Intihar Ivan

Kavarna v noči , naslikal brat - Intihar Ivan
reprodukcija Vincet Van Gogh

ponedeljek, 17. maj 2010

"Dragi dr. Janez Drnovšek!"
...Danes bi praznovali svoj rojstni dan! Imela sem posebno čast in privilegij, sem vas osebno spoznala1! Preko revije Jana in rubrike Klepet s predsednikom sem vam izročila umetniško sliko svojega brata, slikarja Ivana Intiharja. V vašem kabinetu ste mi podarili pol ure svojega dragocenega časa. O politiki nisva dosti dgovorila, marveč o lepotah življenja, vrednotah in ljubezni. Ljubezni do obče dobrega za človeštvo in čutila sem , da poznate skriven ključ do pozitivnega pristopa k univerzumu brez zla...
Vaše besede so bile preproste, misli pa kristalno jasne in čiste... "A brata pa ni?A je ostal v naravi? Prav je imel!"se spomnim vašega prvega stavka, ko sem opravičila bratovo odsotnost, ki je bil tudi povabljen... Vaše legendarna naravnanost k naravi je bila spontana in iskrena. Še in še bi srkala vaše misli, vsako besedo posebej in idejo , da je treba živeti tukaj in zdaj, brez strahu,saj preteklosti ne moremo spremeniti, za prihodnost pa ne vemo, če in kakšna pride... Spomnim se vašega stiska roke ob prihodu in odhodu... To so bile umetniške roke, polne topline in senzibilnosti... Lahko bi bili slikar, ali kipar... Vaša pot državnika in diplomata je bila drzna in revolucionarno vizionarska! Velikokrat ste bili seveda nerazumljeni ali napačno interpretirani! Vaša magična prisotnost me je vso impresionirala... Najino srečanje je bilo prav na moj rojstni dan, štejem ga med svoja usodna srečanja... Klepet z vami pa je bilo prav posebno, izvirno darilo, ki mi ga je namenilo življenje... Življenje, ki je kljub navideznim vsakdanjim oviram lepo in neponovljivo...

Vse to in še več sem spoznala ob srečanju z vami... obstaja pa tudi nekaj besed, namenjenih izključno meni... Te bodo samo zame za vedno kot najdragocenejši biseri, skriti v kotičku mojega srca, namenjenega samo vam, meni pa v pomoč v najtežjih trenutkih...

Dragi dr. Janez Drnovšek!
Moja največja želja danes bi bila seči vam v dlan in zaželeti: "Vse najboljše!"
Pa saj sva v mislih zopet skupaj in sem to storila onkraj in preko materialnega...

Ni komentarjev:

Objavite komentar